24 Ocak 2011 Pazartesi

imdb'den divxplanet, eksisozluk, torrent, youtube

Facebook da Paylaş | Share on Facebook

Aşağıdaki mesaj:

http://cubukmakarna.blogspot.com/2008/12/imdbden-divxplanet-eki-sozluk-torrent.html

adresinden alınmıştır.


firefox un en sevdiğim tarafı eklentileri. eklentilerden en sevdiğim ise greasemonkey. bence firefox u diğerlerinden ayıran en büyük etken. bilen bilir sitelerin içinde scriptler çalıştırmaya yarar.
bugün ben de ilk scritptimi yazdım. imdb de filmlerin sayfalarındayken filmle ilgili diğer sitelere bağlantı veren bi toolbarımsı çubuk kondurdum. yapılmış benzer scriptlerden kopya çeke çeke tabi :)
NOT: WALL-E başlığının altındaki simgelere dikkat normalde bu simgeler/kısayollar yoktur. Scripti kurunca görünecektir.

altyazı için divxplanet, yorum için ekşisözlük, indirme için thepiratebay ve mininova, fragman için youtube, eleştiri için megacritic, bilgi için wikipedia, eksta olarak da google sitelerini kullandım. userscripts.org a da yükledim. kullanmak isteyenler burdan...
Kaynak: http://cubukmakarna.blogspot.com/2008/12/imdbden-divxplanet-eki-sozluk-torrent.html 


Bu scripti hem Google Chrome hemde Mozilla Firefox da kullanıyorum.


Kullanıcıları için




2-Daha script sayfasından "install" butonuna tıklayarak, bu scripti kurabilirsiniz.




 Kullanıcıları için

1-Tampermonkey eklentisini kurun. (Aslında firefox un greasemonkey eklentileri için geliştirilmiş olan bu scriptlerin kullanımına imkan veren TamperMonkey eklentisi kurulmalıdır.)

2-Daha script sayfasından "install" butonuna tıklayarak, bu scripti kurabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder